Wyszukiwarka
 na stronie  na forum  
Twitter
forum
Strona główna Aktualności › Kampania wizerunkowa BASF w Polsce ›

Kampania wizerunkowa BASF w Polsce  


« Powrót


Kampania wizerunkowa BASF „Tworzymy chemię” (We create chemistry) ponownie zawitała do Polski. Proces emisji reklam będzie się odbywać w dwóch etapach (kw-czer i wrz-paźdz). Reklamy BASF będzie można zobaczyć zarówno w telewizji (TVN24) jak i w prasie (główne dzienniki i tygodniki) oraz w internecie. Na potrzeby internetu przygotowany został również specjalny spot, pokazujący wsparcie BASF (w ramach projektu z agendą United Nations UNEP) dla zachowania zasobów wody w górach Maloti-Drakensberg w Republice Południowej Afryki. Ogłoszenie tej inicjatywy zbiegło się ze Światowym Dniem Wody (22 marca).

 

Tam, gdzie płynie wiedza, popłynie i woda

Woda staje się coraz bardziej deficytowym zasobem,  podczas gdy populacja oraz globalne zapotrzebowanie na wodę pitną nadal będą rosnąć. W południowej Afryce ponad trzy miliony ludzi nie posiada dostępu do czystej wody.

 

Właśnie dlatego fundacja charytatywna BASF Stiftung z Ludwigshafen wspólnie z UNEP (Programem Środowiskowym Organizacji Narodów Zjednoczonych) uruchomiła projekt mający na celu wsparcie lokalnej społeczności w regionie Maloti-Drakensberg – głównego źródła wody w kraju – w zakresie opracowania stabilnego sytemu dostaw wody pitnej. Wdrożenie tego projektu jest możliwe dzięki funduszom firmy BASF i jej pracowników oraz wsparciu pracowników firmy BASF RPA. Realizacja przedsięwzięcia odbywa się za pośrednictwem Departamentu ds. Środowiska Republiki Południowej Afryki.

 

Projekt ma na celu zapewnienie tysiącom ludzi dostępu do czystej wody pitnej. Przy okazji stworzono kilka nowych stanowisk pracy, co jest niezwykle istotne w regionie, w którym ponad połowa populacji to osoby bezrobotne.

 

Nawiązując do tego wyjątkowego projektu, firma BASF stworzyła film o tym jak ważnym zasobem jest woda. Film nie jest reklamą środków i rozwiązań chemicznych do uzdatniania wody, ma na celu promowanie współpracy i wymiany informacji.

 

W filmie wykorzystano utwory duńskiego zespołu Efterklang z albumu Piramida (2012). Piosenka „Dreams Today” ma kojarzyć się z nadzieją, powstała we współpracy z chórem dziewczęcym składającym się z 70 osób. Film został udostępniony na całym świecie za pośrednictwem witryny wecreatechemistry.com , jest również promowany poprzez kanały społecznościowe firmy BASF, takie jak YouTube, Facebook oraz LinkedIn.

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat kampanii, zapraszamy na:

http://we-create-chemistry.basf.com/pl/zasoby-srodowisko-i-klimat/woda

 

 

 

Źródło: www.basf.pl

 

180_260_pakery_iniekcyjne.jpg
Newsletter
Sonda
Jaką metodą dokonujesz pomiaru wilgotności na budowie ?
Miernikiem elektronicznym
Metodą karbidową CM
Oceną wzrokową i dotykową
Metodą suszarkowo-wagową
Tagi  Popularne A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Y Z
Partnerzy  
Nowy baner polski Nowy baner polski