Wyszukiwarka
 na stronie  na forum  
Twitter
forum
Strona główna Aktualności › Selena wdraża chmurę Microsoft ›

Selena wdraża chmurę Microsoft  


« Powrót

Grupa Selena wdraża rozwiązania Microsoft Office 365 oraz Windows Intune 2.0, funkcjonujące w tzw. chmurze Microsoftu. 

 

fot. Genesis PRNowy, zintegrowany system informatyczny umożliwi zwiększenie efektywności działania firmy i obniży koszty obsługi infrastruktury IT. Jednocześnie, nowoczesne rozwiązania z rodziny Microsoft ujednolicą i uproszczą komunikację wewnątrz firmy, a także administrowanie, aktualizowanie oraz zarządzanie zasobami informatycznymi. Z nowych narzędzi, jakich dostarczają oba zakupione pakiety, korzystają obecnie pracownicy Seleny w Polsce, Hiszpanii i USA.

 

W skład Office 365 wchodzą narzędzia do komunikacji przez e-mail i komunikator, do zarządzania dokumentami i pracy grupowej oraz serwer komunikacyjny Lync, dzięki któremu możliwa jest komunikacja – również głosowa – z pracownikami rozproszonymi po całym świecie. Office 365 obejmuje również wszystkie aplikacje pakietu biurowego Microsoft Office.

 

Z kolei Windows Intune 2.0 to kompleksowe i bezpieczne rozwiązanie przeznaczone do administrowania, aktualizowania i zarządzania komputerami firmowymi. Komputery Seleny objęte usługą Windows Intune zostaną docelowo zaktualizowane do systemu Windows 7 Enterprise (a w przyszłości będą aktualizowane do kolejnych wersji systemu Windows), co pozwala na ujednolicenie i standaryzację własnego środowiska IT przedsiębiorstwa.

 

"Potrzeba wdrożenia rozwiązania kompleksowej komunikacji była dla Grupy Selena, jako przedsiębiorstwa działającego w skali globalnej – szczególnie istotna, dlatego dokonaliśmy dokładnej analizy potrzeb i oceny dostępnych na rynku rozwiązań. Naszym celem było usprawnienie i ujednolicenie komunikacji w firmie. Chcieliśmy też ułatwić naszym pracownikom pracę na odległość, na przykład podczas wyjazdów służbowych. Prowadzimy działalność w wielu krajach, więc skuteczna komunikacja zdalna ma dla nas kluczowe znaczenie. Office 365 oceniliśmy, jako rozwiązanie najlepiej nam odpowiadające. W rezultacie, nasi pracownicy mogą w łatwy sposób uzyskać z niemal dowolnej lokalizacji dostęp do tych samych danych firmowych i narzędzi. Oznacza to dla nas wzrost produktywności, oszczędność czasu i – co najważniejsze – bezpieczeństwo. Znane środowisko pracy, dostępne w formie usługi z chmury oznacza, że nie musimy administrować naszymi nowymi narzędziami, co również ma dla nas znaczenie. Istotnym argumentem, który przekonał nas do narzędzia Microsoft był także koszt wdrożenia" – mówi Przemysław Poppe, dyrektor IT w Grupie Selena.

 

Rozwiązanie chmurowe Microsoft zostało zintegrowane z lokalną usługą katalogową klienta, umożliwiając tym samym każdemu pracownikowi indywidualne logowanie i zarządzanie z dowolnego miejsca.

 

"Usługa w chmurze okazała się odpowiedzią na naszą potrzebę zarządzania komputerami pracowników znajdujących się w różnych lokalizacjach geograficznych. Zaletą systemu jest to, że nie wymaga od nas jakichkolwiek inwestycji w infrastrukturę" – dodał Przemysław Poppe, dyrektor IT w Grupie Selena.

 

Ponadto, w ramach integracji systemu informatycznego Grupa Selena wdrożyła rozwiązanie Active Directory. Jest to usługa katalogowa, która przechowuje informacje dotyczące obiektów w sieci i udostępnia je użytkownikom oraz administratorom. Oferuje ona wbudowane funkcje potrzebne do centralnego konfigurowania ustawień systemu, użytkownika i aplikacji oraz administrowania nimi. Dzięki usłudze Active Directory, Selena może uprościć zarządzanie użytkownikiem i komputerem, włączyć dostęp rejestracji jednokrotnej do zasobów sieciowych, a także zwiększyć poufność oraz bezpieczeństwo komunikacji i przechowywanych informacji.

 

„Decyzja Seleny o wyborze rozwiązań Microsoft – Office 365 oraz Windows Intune bardzo nas cieszy. Pokazuje, że tak duże firmy jak Selena, szukając usprawnień dla swojego biznesu, wybierają coraz częściej usługi w chmurze. Cloud computing jest dla klientów idealnym rozwiązaniem, gdyż nie wymaga dużych nakładów finansowych w infrastrukturę, zapewnia szybkie wdrożenie, wysoką elastyczność i skalowalność” – mówi Jacek Murawski, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft.

 

Grupa Selena planuje dalsze inwestycje w nowoczesne rozwiązania informatyczne oparte na modelu cloud. Obecnie narzędzia działają już na ponad 600 stanowiskach w firmie, natomiast w planach jest też rozszerzenie usługi w pierwszym roku trwania umowy na kolejnych 500-600. Dzięki wdrożeniu, cała Grupa zostanie szybko i sprawnie objęta spójnym systemem zarządzania i zintegrowanej komunikacji.

 

Źródło: Genesis PR

 

180_260_pakery_iniekcyjne.jpg
Newsletter
Sonda
Jaką metodą dokonujesz pomiaru wilgotności na budowie ?
Miernikiem elektronicznym
Metodą karbidową CM
Oceną wzrokową i dotykową
Metodą suszarkowo-wagową
Tagi  Popularne A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Y Z
Partnerzy  
Nowy baner polski Nowy baner polski